Olin saanut yöllä tekstarin: "Moikka mitäs kuuluu:? Tulit mieleeni laitoin viestiä:)" Numero näyttää hiukan tutulta, mutta ei ole listalla. Yhteen Tyylikkäästä kertovaan blogimerkintään on 10min aiemmin tullut kommentti "kihlauksesta."

Liittyykö ne toisiinsa? Kuka lähetti viestin? Kuka kirjoitti kommentin? Miksi? Mitä tarkoitti sillä? Ihan kuin tuo numero nimittäin olisi Tyylikkään numero. On semmoinen tunne.. Siitä on vajaa vuosi, kun tapasin hänet. Omituista. Katsotaan, kuka on.

Noin muuten olen raato. Koulu alkoi tällä viikolla. Gradun kanssa asiat etenee lupaavasti. Lupaavalla tarkoitan sitä, että pitäisi sitä alkaa nyt tehdä. Noin muuten on yksi kouluprojekti, joka aiheuttaa harmaita hiuksia. Välillä mietin, että luovutan ja jätän kesken ja jatkan sitten paremmissa voimissa, mutta ei anna tahto periksi. En voi vaan makoilla kotona seuraavaa kahta kuukautta. Nimittäin niin vähän on aikaa laskettuun aikaan.

Olen hirvittävän väsynyt. 7 tunnin yöunet eivät ole lähellekään riittävät. Varsinkin, jos näkee omituisia unia.

Urheilijan kanssa riideltiin taas eilen, mutta siitä ei jäänyt niin kamala fiilis kuin aiemmin. Riitelyhän on ihan normaalia parisuhteessa, kunhan sitä ei ole liikaa. Me emme yleensä kauheasti riitele. Voi mennä viikkojakin ilman yhtään poikkipuolista sanaa kummankaan puolelta. Nyt on selvästi tämmöinen höyrynpäästöjakso.

Mietin sitä kuinka vaikeaa on näyttää toiselle oma haavoittuvaisuutensa. Sen sijaan, että sanoisin hänelle, että minuun sattuu hänen neutraali käytös, olen vihainen ja tivaan miksi hän ei soita. Lopputulos on sitten se, että minä huudan ja hän lyö luurin korvaan, kun ei jaksa kuunnella.

Kaikesta  huolimatta hänen kanssaan on hyvä riidellä. Ex-ihmisen kanssa kävi niin, että jos minä huusin tai edes korotin ääntä, mies sekosi ja rupesi riehumaan, karjumaan hullun lailla ja toisinaan jopa rikkomaan tavaroita, koska kukaan ei hänelle huuda. Urheilijan kanssa minun ei tarvitse pelätä, vaikka joskus suutunkin.

Riitely ei ole kuitenkaan kivaa, joten toivottavasti ensi viikonloppu tuo suhteeseen lämpöä ja hyvää mieltä. Silloin taas näemme pitkästä aikaa. Minulla on ihan kauhea ikävä.