Olen pienestä pitäen harrastanut aina vähän sitä sun tätä liikunnallista, lähinnä tanssillisia lajeja. Mikään laji ei ole sellainen, että olisin siihen omistautunut. Olen harrastanut cheerleadingia, show-tanssia, aikuisbalettia, breakdancea, akrobatiaa, kuntosaleilua ja kaikenlaisia jumppia (aerobic, pilates, bodybalance, jooga, bodypump yms).

Vilkkaimmillaan liikuntaharrastus on ollut 1999-2002, kun kävin erilaisissa jumpissa noin 5-7 tuntia viikossa ja lisäksi vielä 2003-2005, kun innostuin fitneksestä ja kävin salilla 3-4 kertaa viikossa ja sen lisäksi vielä baletissa, breakdancessa ja rentoutus/venyttelytunneilla.

2003 päätin pistää ruokailut kuntoon ja rupesin syömään terveellisesti. Opettelin laskemaan kaloreita ja pidin tiukasti vain yhden herkkupäivän viikossa.

2005-2008 olen opiskellut vieraalla paikkakunnalla, jolloin sekä syömiset että liikkumiset on olleet aika satunnaista toimintaa. Välillä olen liikkunut enemmän, välillä vähemmän ja useimmiten en yhtään.

Ruokailut pistin uusiksi kesällä 2006, jonka jälkeen olen onnistunut pitämään edes jonkinlaista järkeä syömisteni kanssa.

NYKYHETKI, olin kylpylälomalla viime viikolla ja peilistä näkyi jotain ihan järkyttävän kamalaa. SELLULIITTINEN TAKAPUOLI! YÄK YÄK YÄK! Se oli järkytys. Se oli ihan totaalinen shokki. Kyllä ne mun omat vaatteet menee vielä päälle, mutta olen saanut läskiä ympäri kehoa jonkin verran. On mullakin ollut vähän sellua ties kuinka kauan, mutta se on ollut vähän. Peppunäkymä oli jotain ihan muuta.

No kummiskin. Raskauden mukana on nyt ollut jonkun viikon aika voimakas makeannälkä ja olen sitten päivittäin jotain pientä herkkua vetänyt. Nyt rupean katsomaan tarkalleen, mitä sinne suuhun menee ja rupean käymään vesijumpassa (on muuten ihana laji raskaana) ja salilla (jotta saisin lisää voimaa).

Että sellaiset lähtökohdat mulla..