Meinasi silmät tipahtaa päästä, kun herra Tyylikäs taas pomppasi meseen juttelemaan. Tiesin heti, että taitaa herra taas olla sinkkuna ja pian jutun taso menikin ala-arvoiseksi. Loppujen lopuksi niin tyylikäs Tyylikäs ei ole yhtään tyylikäs, vaan röyhkeä ihminen. Hän tietää tasan tarkkaan, että minulla on suhde, mutta kuitenkin kehtasi ruveta taas ehdottelemaan. Pakollisten tervehdysten ja kuulumisten jälkeen hän kertoo kuinka häntä panettaa ja kysyy haluanko katsella hänen penistään webbikameran välityksellä! Vastasin siihen, että en halua. Siihenpä sitten koitti saada jotain ihme säälikehuja kysymällä, että "onko se niin vastenmielinen". Olin melko viileä sanoessani, että minua ei vieraiden miesten vehkeet kiinnosta eikä asialla ole mitään tekemistä ulkonäköseikkojen kanssa. Jotain siinä vielä yritti ja kun kerroin meneväni nukkumaan niin koitti vielä suostutella. Hän ei millään tahdo uskoa, että olen tosissani Urheilijan kanssa. Raskaudesta eikä kihlauksesta hänellä ole tietoa. Olisi niin tehnyt mieli kehuskella kuinka olen nyt onnellinen, mutta jotenkin en halunnut alentua siihen. En kertonut elämästäni juuri mitään kummempaa ja pian lähdinkin jo pois linjoilta.

Ainiin, kun toisen kerran kieltäydyin mistään seksijutuista niin oli pokkaa miehellä kysyä, että olisikohan Muotisiskoni kiinnostunut. Tsiisus oikeasti. Siinä on typerääkin typerämpi ihminen. Ja sellaiseen minä lankesin. Ei voi uskoa.