Koska muistini on luokkaa vielä lyhyempi kuin kanalla niin tämäkin jäi nyt pitkän ajan päähän. Tosin olisin ehkä toivonut enemmän arvauksia :)

Yllättävän hyvin ihmiset arvailevat, vaikka ihan kaikki ei mennytkään putkeen.

1) Mitä luulet, että teen työkseni/opiskelen (tai millä alalla)?
Ihmisläheinen ala kyllä, minusta tulee opettaja. Toisin kuin Tiikeri veikkasi niin ala-asteelle suuntaudun. Jos vaan pääsen uudelleen opiskelemaan valmistumiseni jälkeen, aion hankkia aineenopettajan päteyyden yläasteelle.

2) Minkävärinen tukka mulla on?
Tummanruskea tukka on. Minulla on myös ollut nuorempana pitkään blondi tukka, jonka jälkeen pidin monta vuotta punaista.

3) Entä silmät?
Vihreät silmät.

4) Miten asun?
Tämä meni oikein. Yksin yksiössä.

5) Kuinka pitkä olen?
155cm osui oikeaan, oikea vastaus tuli Lisalta, mutta Elvis liippasi läheltä.

6) Tyylini on?
Hyvin vaihteleva. Yhtenä päivänä voi olla hame, korkosaappaat ja joku tiukka paita. Toisena päivänä löysät housut, tennarit ja huppari. Sitten voi taas olla farkut ja neule. Hameita rakastan, mutta kylmänsietokykyni on hyvin heikko, joten talvisin on hameet vähällä.

7) Yksi perusluonteenpiirre?
Kaikki osuivat oikeaan. Olen tietylla tapaa sosiaalinen, mutta minun on hyvin vaikea ystävystyä kenenkään kanssa. Olen herkkä, temperamenttinen ja avoin.