Eilen tuli tekstiviesti: "Haluatko tulla panee mua :) T: Tyylikäs"

En voinut uskoa silmiäni. Ihanko hän pitää minua niin varmana nakkina, että luulee, että monen hiljaisen viikon jälkeen olisin ketarat levällään juuri häntä varten? En vastannut viestiin. Päätin, että hän saa odottaa vastausta, koska tiedän, että hän ei ole lainkaan kärsivällinen ihminen. Jonkun ajan kuluttua puhelin soi. Tuntematon numero soitti. En vastannut. Vähän ajan päästä soi uudelleen. Puheluita tuli viisi kappaletta ennen kuin tuli toinen viesti: "Miksi et vastaa puhelimeen? Olisin toivottanut hyvä joulua. Ei sitten." Sitten puhelin soi taas. Tällä kertaa hänen numeronsa näkyi näytöllä. Vastasin. Hän kysyi, että oliko epähuomiossa soittanut minullekin tuntemattomasta numerosta (jepjep..) Juttelimme hetken kuulumisista. Minä olin aika vähäsanainen. Lopulta hän kysyi tulisinko hänen luokseen huomenna. Sanoin, että en tule. Kysyi miksi ja vihdoinkin pääsin kertomaan, että minulla on mies. Hän meni ihan hämilleen siitä ja pahoitteli häiriötä, kun ei tiennyt. Hän oli yllättynyt ja pettynyt. Totesin, ettei tietenkään voinut tietää. Toivotimme lopuksi hyviä jatkoja ja sitten se oli siinä.