Lauantaina piti olla taas sokkotreffit, mutta tälle herrasmiehelle tuli esteitä. En tiedä, mitä tuli, mutta työasioihin vetosi. Ehdotti, että hän soittaa sitten, kun vapautuu töistä. Ilmoitin, etten aio odotella hänen soittoaan keskustassa tietämättä milloin vapautuu.

Sen sijaan pääsin tapaamaan Tyylikästä. Olimme miettineet, että tapaisimme tämän sokkotreffini jälkeen (olin kertonut hänelle niistä), mutta pääsin sitten tapaamaan Tyylikästä aikaisemmin. Hän asuu eri kaupungissa kuin minä, mutta ei kaukana kuitenkaan. Olimme sopineet, että hän hakee minut luokseen. Vähän arvelutti, koska edelliset kotivisiitit Koulukaverin ja HMM:n luona olivat päättyneet seksiin. Toisaalta siinähän sitten selviäisi onko toinen vain seksin perään.

Menimme tosiaan hänen luokseen. Asunto oli siisti ja yllätyksekseni huomasin, että Tyylikäs sisustaa. Jotenkin söpöä. Hän on kuitenkin melko miehisen oloinen mies.

Ilta oli tosi mukava kaikessa yksinkertaisuudessaan. Katsoimme telkkaria, minä hänen kainalossaan. Lähekkäin. Hellästi. Ihanasti. Hän silitteli hiuksiani ja kosketus oli aivan tajuttoman pehmeä. Minä olen aivan myyty, jos mies osaa koskettaa. Juttelimme samalla, silittelimme tosiamme. Oli ihanaa. Ilta loppui aivan pian, kun oli pakko lähteä kotiin päin.

Tästä miehestä jäi tosi hyvä tunne. Oli niin luonnollista olla. Ihan kuin tuntisi toisen, vaikka hän on käytännössä aivan vieras ihminen. Ei tarvinnut esittää mitään.