Meidän piti tavata HMM:n kanssa eilen, mutta siihen tuli vähän ongelmia. Hän sitten ilmoitti, ettei voi työkiireiden takia tavata. Myöhemmin ilmoitti, että sai kun saikin työongelmansa pois alta, mutta siinä vaiheessa olin jo itse kotiutunut kaupungin toiselle laidalle. Mutta HMM onkin ihan hassu ja melkeen aneli, että lähtisin hänen luoksensa. Olimme molemmat odottaneet kovasti tapaamista. Tietenkin lähdin :)

Ja miten ihanaa on nähdä toinen, kun hän liimautuu kiinni ja halaa niin hellästi ja suukottaa kaulaan ainakin miljoona hellää suukkoa. Sitten toinen toteaa, että minun pitää levätä ja hän tekee iltapalaa, jotta en joutuisi nälissäni olemaan. Ihana mies.

Ilta etenee. Puhumme taas seksistä. Hän ymmärtää. Hän jopa oivaltaa asioita, joita minä en ole tajunnut. Takana vaikea ja pitkä suhde. Seksistä tosiaan lähti hohto viimeistää siinä vaiheessa, kun kerta toisensa jälkeen ei ex-ihminen uskonut ei:tä ja painostamalla ja oikeisiin kohtiin koskemalla sai minut tyydyttymään, vaikka en sitä halunnut. Siitä tuli ihan käsittämättömän inhottava olo itselle. Niin likainen, kuvottava olo.

Eilen tajusin, että minua ei kiinnosta seksi yhdenkään ihmisen kanssa. Haaveilen vibraattorin ostamisesta ja nautin omasta itsestäni, mutta toisen ihmisen kanssa seksi ei kiinnosta. En tiedä miksi Rakkaan kanssa se toimi, kun tapasimme, mutta ei se silti kiinnosta.

Olen tyhjä ja tunnoton. Olimme HMM:n kanssa sängyssä eilen. En pystynyt rentoutumaan. Luulen, että hän pettyi. Minusta taas tuntuu siltä, että olen kykenemätön pitämään hänet tyytyväisenä. Hän ei juurikaan ole ottanut yhteyttä sen jälkeen, vaan valittelee työkiireitä.

Paha olla.